4/15/10

my friendster

发现我以前文采很不错下

如果有一种漂浮的地铁,可以通往地球的另一边
我的第一站在哪里?
往前开,把天空打开,很蓝
云飞的很快,我想要抓在手里的未来
也许有一滴捏在心里的眼泪
可能,这是我一个人的旅行
流浪也没关系
因为,我看的到远方,很清楚
我是我,这是一个人心中安静的世界
不能复制的自己,很不容易被别人知道的这些那些
所有独一无二的人生经验,都是我的没别人能知道
但是,也因为这样,我学会了什么叫做孤单

我写的,在2007年的时候写的

原来我有8个friendster account
够力多,可是没有玩了
甚至只剩3个开到而已

=(

昨天......
真得对不起,我不是故意


我们......
我感到抱歉,在这种情况下....
我却在睡觉....
我只是支撑不住


hubby , sorry !!

今天,我找回我们以前的沟通...
虽然只是一点点,但我却有很深的感受

无奈 !!

____
带过
带过
带过


近来,什么都已带过而带过
不错下
=)


Everything need to go thru a lots. Happy one, sad one, and so suffer one. Stay strong and Hold on. Bestie, Although you are going far away from us, but you are always in my heart, sweethearts, Love you lots ♥


朋友,看透一切 !!
原来朋友就是这样!!

幸好我和你们不是很熟,不然我会好像他那样!!

对你们伤心,失望,心碎 !!!

its was hurt when i knew this
please dont put your bad temper on me !

FRIENDS ???
HOW DO YOU FIND ?


No matter friends or what else . we don't really meant that they need to Stay for left of our life.
Don't have forever and its will ended one day.

It makes us learn to grow up,
or maybe be more mature.


Missing somebody,
And somebody is you

hubby !!
miss your tenderness
miss your kisses , your lips

want to hug you tight every moment

<3

you'r mine !!








No comments:

Post a Comment