3/24/10

my darling

really very touch man
so surprise to see my darling's blog ^^
thank you my darling panni

see
panni ,和我同一个家乡。
希望回到去能和你一起玩^^

this is darling make for me
i saw it , felt touch at all
melt into my heart ^^

willinng you to come puchong..
wanted your every moment every second ..
be with you forever
cant let ppl rampas !

回复
darling我没有事情了
分手而已,没什么大不了
一切雨过天晴,我们在回一起了
不必担心,我只是生病了
发高烧!!
kanasai de !!
哈哈~

还有,没人可以抢走我,
如果有人抢你,我diu到他99力!!!

看还有谁敢!!!!!!

还有~我吃醋,你太多darling,老公/婆。。
哼!!


我还是爱你的<3
幸福中的我



No comments:

Post a Comment